Sunday, April 17, 2011

CATNIP(ARAK KUCING/DADAH KUCING/UBAT PENENANG) PART 2

Bersambung dari tajuk CATNIP(ARAK KUCING/DADAH KUCING/UBAT PENENANG), hari ini teman nak sambung sedikit lagi topik ini.


BABLU

Teman sendiri ada menggunakan CATNIP kepada kucing otai teman yang bernama BABLU. Teman memberikan seminggu sekali sahaja dan tidak pernah lebih dari itu, ini adalah mengelakkan dari penggunaan yang berlebihan boleh membuat kucing anda ketagih. Selain itu teman juga menggunakannya untuk menghilangkan rasa stress Bablu. Selalu nya kucing akan stress dan mabuk apabila berjalan jauh menaiki kereta(travel). Selepas 30 minit sampai ke destinasi, barulah teman memberikan pada Bablu untuk menghiburkannya dan menenangkannya.


BABLU



CATNIP juga merupakan "Viagra" dan "Tongkat Ali" kepada kucing. Selepas menghidu CATNIP nafsu seks kucing mudah terangsang. Jadi sesuailah digunakan CATNIP ini bagi kucing-kucing yang sedang 'HEAT' untuk merangsang tenaga batinnya dan memberikan kepuasan yang maksimum kepada kucing anda. CATNIP boleh didapati dikebanyakkan kedai 'pet' dalam bentuk seperti gamabar dibawah :-


Kegemaran BABLU


 






NOTA
Pastikan anda tidak memberi CATNIP secara berlebihan atau berlebihan dos. Cukuplah sekadar sekali seminggu untuk mengelakkan ianya lali(immune) dan ketagih(addict). CATNIP juga digunakan dan terkenal didalam kategori herba-herba perubatan tradisional kepada manusia. Namun begitu ianya tidaklah meluas seperti penggunaan pokok galak kucing(Acalypha Indica) didalam perubatan tradisional manusia.

TAJUK-TAJUK BERKAITAN
KESIHATAN KUCING SECARA UMUM



No comments:

Post a Comment